Bebisvarjedag.blogg.se

Hårdrockare som har blöja på sig dygnet runt

28 grader varmt i skuggan idag

Allmänt, Bilder bilder, blöja, helg, napp, sommar Permalink9
Hej. Igår var det 3 veckor sen jag och min tjej Tindra började dejta och idag bestämde vi oss för att bli tillsammans på riktigt så det tänkte vi fira imorgon(fredag) så vi har bjudit hem folk till mig och så har vi dessutom börjat leta större lägenhet för jag bor ju bara i en etta och vi behöver såklart ha en större lägenhet. Tindra som jag träffade för 3 veckor gillar också att blöja på sig och det är det allra bästa för jag kommer aldrig sluta ha bööh för jag älskar det och tycker att det är jätte skönt men när det är så varmt som det varit idag så blir det ju ganska så svettigt men jag har blöja på mig dygnet runt i flera år så jag är van med att det blir varmt med blöja på sommaren eftersom den är ganska så tjock, idag har vi haft 28 grader i skuggan. Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen så nu ska jag lägga mig framför Tv:n men ska först ta på mig en ny blöja för jag har haft samma blöja sen imorse. Jag har tagit ledigt från jobbet även imorgon för jag har mycket att göra när det blir party imorgon kväll. Jag har tvättstugan 12:00 Imorgon och så ska jag ta bilen till Systembolaget och så ska jag handla som jag gör varje fredag för jag ska köpa blöjor, välling och så god mat jag ska laga till party imorgon kväll, jag är duktig att laga mat för jag är utbildad kock men valde att jobba med bilvård istället men nån gång i tiden då jag kanske tröttna på bilvård så kanske jag börjar jobba inom restaurangbranschen. Nu ska jag ta på mig en ny blöja och lägga mig framför Tv:n. Jag bloggar inte lika ofta längre som ni märker för tiden finns inte nu när jag träffat en underbar tjej men försöker dock hålla igång bloggen. Jag kan väl också skriva att jag har väldigt sen semester iår. Har semester i augusti och då har jag semester i 5 veckor. Dröjer nog till slutet av juni nu innan nästa inlägg kommer här på bloggen. Här nere kommer också några nya bilder som nyss är tagna.

Ha det bra så hörs vi igen. Sköt om er!

Här kommer några bilder på mig i blöja och när jag har napp i munnen🙂

Nästa inlägg kommer samma dag som midsommarafton så det dröjer ett tag innan nästa inlägg kommer nu. Har så mycket på jobbet för tillfället så skriver endast då jag vet att jag har lite tid över. På helgerna har jag mycket annat att göra. Nästa blogg inlägg kommer alltså på midsommarafton 21 juni!


#1 - - Amanda :

Jag älskar din blogg och läser den varje dag🙂 Vi har också haft riktigt varmt idag, årets varmaste dag hittills🌼🌻

#2 - - Irma :

Hej! Du verkar ha jätte många läsare på din blogg och jag älskar din blogg. Jag är 16 år och gillar också att ha blöja på mig. Jag önskar jag kunde ha blöja på mig jämt men tror tyvärr inte mina föräldrar skulle gilla det. Tack för trevlig läsning. 🙂

Svar: Ja, har hyfsat många läsare. Har 300 läsare om dagen ungefär. Du får väl börja ha blöja då du fyller 18 år. Jag flyttade hemifrån direkt jag fyllt 18 år och då kunde jag börja ha blöja på mig dygnet runt och älskar det. kommer aldrig någonsin sluta att ha blöja 🙂🤘🌼🍻
bebisvarjedag.webblogg.se

#3 - - Alissa:

Du är så fin med blöja och napp. 😊🌻

#4 - - Tindra :

Vi hade jätte trevligt igår. Hoppas på en lika trevlig kväll ikväll! Puss och kram ❤🤘🍻

#5 - - Linus :

Jag älskar din blogg och är inne här varje dag och läser. Jag har också blöja på mig dygnet runt och det är bara roligt att följa din blogg och intressant eftersom du också älskar att ha blöja. Jag ser fram emot nästa inlägg redan! 👍😀

#6 - - Emelie :

Du är så fin med blöja.👍 jag har också blöja men har bara blöja inne. Du är modig som vågar ja blöja på dig överallt🙂🤘

Svar: Tack så jättemycket! 😀 Jag har blöja på mig dygnet runt för att jag älskar det och tycker att det är skönt.
bebisvarjedag.webblogg.se

#7 - - Rickard :

Du verkar ha oerhört många besökare och det förstår för jag har läst don blogg varje dag i flera veckor och väntar på nästa inlägg. Ha en trevlig helg!🍻😎

Svar: Ja, har haft 369 besökare hittills idag!🙂 Nästa inlägg kommer på midsommarafton här på bloggen..😀👍🍻🌼🤘
bebisvarjedag.webblogg.se

#8 - - bebisälskaren:

fan va sexig blöja kan du inte visa innehållet när du gjort din sak i de?

Svar: Tack för kommentaren... Kanske vi får se! Får fundera och såfall kommer bilderna längre fram i höst. Just nu är jag ute med min flickvän på fest och så letar vi hus vi ska flytta till. Du får hålla koll men dröjer nog ett tag innan nästa inlägg för jag har mycket nu. Laddade upp nytt inlägg igår. Ha det bra bra!
bebisvarjedag.webblogg.se

#9 - - Erika :

Jag ser fram emot nästa inlägg! Jag försöker hinna läsa din blogg varje.. Ha en bra dag

Till top