Bebisvarjedag.blogg.se

Hårdrockare som har blöja på sig dygnet runt

Midsommarfirande

Allmänt, Bilder Bilder, Blöja, Coop, Systembolaget, blöjor, cider, midsommar, midsommarfirande, vin, öl Permalink6

Hej. Nu var det ett tag sedan jag skrev sist men jag skrev i mott förra inlägg att jag skulle skriva till midsommar så jag passar på att skriva nu för i eftermiddag har jag inte tid på grund av jag ska bort och ikväll vid 18:30 så får jag dessutom besök av några kollegor från jobbet och såklart min flickvän kommer hit för vi ska fira midsommar tillsammans och festa då det kommer bli en hel folk hos mig ikväll. Nu har jag precis kommit hem från coop där jag såklart har handlat lite och köpte blöjor och sånt samt lite annat gott till ikväll. Jag och min flickvän var iväg till Systembolaget igår och köpte en hel låda starköl, en vin flaska och 6 burkar med starkcider så för min del så kommer det naturligtvis att bli en underbar midsommar. Nu ska jag ta på mig en ny blöja för har haft samma blöja igår för jag orkade inte ta på mig någon ny blöja innan jag tog bilen ner till coop men måsta jag ja en ny blöja. Här kommer också några helt nya bilder som nyss precis är tagna och blöjan syns också på bilderna såklart. Och till sist avslutar jag väl inlägget med att önska er alla riktigt bra midsommar!🍻

\n

Vi får se när jag skriver nästa inlägg här men det lär dröja ett tag för jag och min flickvän letar efter hus för vi ska flytta ihop i höst nån gång ellet så blir det en större lägenhet men då ska vi flytta till en bostadsrätt för varje eller min flickvän vill bo i en hyresrätt lägenhet, me helst av allt vill vi flytta till ett hus! Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ta på mig en ny blöja direkt efter jag duschat.

\n

Ha det bra så hörs vi igen. Sköt om er!

Tog bilden precis 
Jag har blöja på mig dygnet runt och jag älskar det. Även min flickvän använder blöja👍 Jag har blöja överallt som på jobbet, när jag handlar och när hälsar på folk, jag har alltid blöja. Till och med på midsommarfirandet ikväll har jag blöja och då blir vi mycket folk hemma hos mig men jag kommer alltid att ha blöja på mig.

Ska in i duschen nu så jag har tagit fram en ny blöja som jag ska ta på mig efter jag duschat. 

I eftermiddag 14:00 har jag blivit bjuden på midsommarlunch till mina så jag blir väl kvar där i några timmar innan jag tar bilen hemåt, mina föräldrar bor drygt 2 mil ifrån mig. Vid 18:30 får jag besök av några kollegor från jobbet och min flickvän så då börjar det riktiga midsommarfirandet för min del. 

Här kommer en ny bild på mig i blöja. Jag älskar att dela med mig hur det är att ha blöja dygnet runt. Ikväll blir det midsommarfirande och party, likaså imorgon på midsommardagen för då ska jag och min flickvän till en granne och grilla så blir party och några öl även imorgon.

Vi får se när nästa inlägg kommer men det kan nog dröja för jag har mycket att göra på jobbet och så har jag även sagt upp mitt Internet för jag jag tänker inte betala för stadsnät när det bara krånglar hela tiden, får använda mobildata eller såfall lägga upp blogginlägg på jobbet men den här tiden har vi mycket på jobbet så hinner inte kolla bloggen så mycket där heller för annars vi wifi på jobbet. Vecka 31 går jag på semester så det är bara några veckor. 

Ha en riktigt trevlig midsommarhelg!🍻🥂











#1 - - Irma:

Äntligen nytt inlägg på din blogg, som jag väntat! 🙂 Hoppas du får en riktigt bra dag. Jag läser din blogg flera gånger om dagen!

#2 - - Ronja :

Du är så fin🙂 Och du passar i blöja👍

#3 - - Anders Köhler:

Vi ses cirka 19:30. Ska bli trevligt att träffa dig och din flickvän och så finns öl och vin. Jag står redan vid grillen. Ni är välkomna!

Svar: Vi ses om en stund. Vi är på väg till dig!
bebisvarjedag.webblogg.se

#4 - - Adrian:

Det här är min favorit blogg utan minsta tvekan. Jag är 19 år och gillar också att ha blöja 🙂👍

#5 - - Micke:

Hej! Har du några tips på behandling mot blöjeksem? Det är så att min son på 2 MÅNADER har väldigt röd rumpa. Tänkte bara för du har ju typ 20 års erfarenhet av att ha blöja

#6 - - Mikael tilly:

Vilken cool kille du är

Till top