Bebisvarjedag.blogg.se

Hårdrockare som har blöja på sig dygnet runt

Supporter för Örebro SK

Allmänt, Bilder Daladerby, Leksand, Mora, allsvenskan, bild, blöja, fotboll, hockeylördag, napp, supporter, välling, ÖrebroSK Permalink1
Hej. Skrev för några dagar sedan att det kommer dröja ett tag innan nästan inlägg på bloggen men jag har lite tid nu att skriva ett inlägg nu innan hockeyn börjar men sen dröjer det nog 1 månad innan nästa inlägg kommer för jag har väldigt mycket att göra på helgerna ett tag framöver och på vardagar jobbar jag över och slutar då vid 18:30 så då är jag så pass trött och orkar därför inte skriva något på vardagar. På helger är det väldigt mycket sport och nu i helgen börjar dessutom allsvenskan i fotboll så det blir ännu svårare att hinna blogga eftersom jag är supporter för Örebro SK i fotbollsallsvenskan och har säsongskort och åker dessutom med på borta resor flera gånger per säsong, jag är medlem i Örebros supportklubb och har inte missat en ända match på flera år så jag ser fram emot säsongen och hoppas vi kan rå på dom stora lagen som Malmö FF och AIK men jag tror såklart inte på något guld men en dröm vore att få kvala till Europa så drömmen vore topp  3 men det blir självklart tufft. Ny har jag precis damsugit vardagsrummet och idag på förmiddagen har jag pantat och varit borta till återvinningen med skräp och så har jag dessutom handlat mat, välling och såklart mer blöjor så jag har som sagt väldigt mycket att göra så jag kommer inte hinna blogga på ett par veckor nu eller på en månad men det får ni ha förståelse för eftersom det tar för mycket tid att skriva varje. Men jag vill iallafall tacka er alla som har gillat mina inlägg på bloggen och tacka för att jag fått över 200 besökare sen jag startade bloggen för cirka 2 eller 3 veckor sen. Tacka till er! Nu ikväll ska jag festa här hemma för jag var på bolaget igår och köpte en hel låda öl som innehåller 24 starköl med Norrlands guld så blir hockeylördag och party. Här kommer dessutom en helt ny bild när jag dammsuger vardagsrummet och jag har ju som ni vet blöja 24 timmar om dygnet och blöjan syns också på bilden och så har jag en napp i munnen nu. Och som min ser så har jag nu dessutom kunnat köpa en ny design och ett nytt tema till min blogg eftersom jag tjänat tillräckligt med poäng på min blogg. 15:15 spelar Färjestad mot HV71 på TV4 och ikväll 18:30 spelas matchen jag ser framemot och det är naturligtvis Leksand som möter Mora på Tv12 och jag håller på Mora i den matchen. Jag skriver rätt så fort så stavfel kan komma eftersom jag inte orkar rätta alla ord då jag skrivit ett så långt inlägg nu. Ha det bra så hörs vi igen när jag bloggar nästa gång om cirka en månad. Sköt om er så hörs vi då!


#1 - - Saga:

Du passar med blöja och är jättefin 🙂👍

Till top