Bebisvarjedag.blogg.se

Hårdrockare som har blöja på sig dygnet runt

Långhelg...

Allmänt, Bilder AIK, Bild, Skärtorsdag, blöja, blöjbyte, fotboll, långhelg, napp, påsk, ÖrebroSK Permalink1
Hej. Nu har jag slutat och ska bli riktigt skönt med lång helg för den här veckan har vi haft mycket att göra på jobbet så jag har börjat jobbet redan 06:00 och slutat 19:00 Denna vecka, igår slutade jag till och med så sent som 20:00 så blir långa dagar men nu jobbar jag bara över i 4 veckor till sen slutar jag som vanligt 17:00, jag jobbar över varje så jag ska få några veckor längre semester och det är det värt. Idag efter jobbet så var jag och handlade grejer inför påskhelgen för jag ska bjuda mamma, mina syskon och syskonens barn på påsklunch så nu har jag packat in allt i kylskåpet så bara jag skrivit klart detta inlägg så blir det en ny blöja för mig för min blöja är ganska så blöt för det har blivit smörgåstårta och kaffe på jobbet idag så den behövs verkligen bytas, blöjan blev blöt första gången redan vid 9 på förmiddagen idag så den har varit blöt några timmar nu så ska bli skönt med en torr blöja. Ikväll 19:00 så blir det att se avgörande matchen mellan Färjestad och Djurgården så ska bli kul att se vilket lag som får möta Frölunda i finalen, jag hoppas på Djurgården men tror tyvärr det blir Färjestad för dom har varit mycket bättre dom 2 senaste matcherna. Imorgon ska jag jag dessutom åka på fotbollen eftersom mitt favorit lag Örebro spelar som jag dessutom är supporter för och är medlem i Örebros supportklubb och imorgon blir det verkligen en speciell match då vi möter förra årets svenska mästare AIK så det vore otroligt skönt om vi kunde ta säsongen första 3 poäng på hemma plan mot AIK, Örebro ligger tyvärr på sista plats men det är bara 3 spelade matcher än så länge. Nu ska jag byta min blöja. Här kommer även en helt ny bild på mig. Jag tror inte jag glömde skriva något... Ha det bra så hörs vi igen. Sköt om er!
Har precis tagit av mig mina byxor eftersom jag ska ta på mig en ny blöja, den blöjan jag har på mig nu och det är såklart den som dessutom syns på bilden är jätte blöt för jag kom nyss hem.


#1 - - Rickard :

Jag läser din blogg varje dag. Jag gillar också att ha blöja. Älskar din blogg!

Till top